Logo von ÖPPM

Brand identity and website for a platform for personalised medicine

The goal of personalised medicine is to tailor prevention, diagnosis, and treatment of diseases based on molecular data and other relevant information of patients. The aim is to ensure the best possible preventive care, diagnosis and treatment at the right time for each individual patient.

FONDA is responsible for the complete conception and implementation of the external appearance including brand positioning, logo, corporate design and website.

Viewport der Startseite der ÖPPM Website auf Desktop
Viewport der Startseite der ÖPPM Website auf Mobile
Viewport der Startseite der ÖPPM Website auf Tablet

Stay in the Game.

All projects
Das Logo der BKS Bank vor einem
Website Family
BKS Bank
Hier sieht man eine Karte von Zentral- und Osteuropa mit verschieden eingefärbten Ländern.
Intranet for 25,000 Employees
VIG - Vienna Insurance Group
Hier sieht man eine Karte von Zentral- und Osteuropa mit verschieden eingefärbten Ländern.
Intranet for 25,000 Employees
VIG - Vienna Insurance Group
User-oriented conception, design, and technical implementation of the international intranet of the insurance group.
VIG - Vienna Insurance Group
01 06
Swipe